I Am Legend online / Legenda Vie online cu subtitrare

I Am Legend online gratis
Legenda Vie online cu subtitrare
Filme online gratis. Vezi online filme in limba romana.
I Am Legend online in romana. Legenda Vie online cu subtitrare. Vezi I Am Legend online gratis.
Filme drama online. Filmul I Am Legend / Legenda Vie e din 2007 si disponibil online gratuit, fara cont sau timp de asteptare, prin Filme online / desene animate online.


"Numele meu este Robert Neville. Sunt un supravieţuitor din New York City. Dacă mai e cineva acolo... oricine... Te rog. Nu eşti singur." 

În ciuda faptului că Robert Neville (Will Smith) este un savant strălucit, nu poate să stăvilească virusul teribil, creat de om, care era imposibil de oprit sau de vindecat. În mod inexplicabil imun la virus, Neville este acum ultimul supravieţuitor din ceea ce a mai rămas din oraşul New York sau poate din întreaga lume. Timp de trei ani, Neville a trimis zilnic mesaje radio, încercând să găsească alţi supravieţuitori care s-ar mai putea găsi în lume. El însă nu este singur. Victimele molimei, mutanţii - cei infectaţi de virus - îi pândesc din umbră fiecare mişcare... aşteptând ca Neville să facă o greşală fatală. Fiind probabil singura şansa de supravieţuire a omenirii, Neville nu mai are decât o singură misiune: să găsească o cale de a inversa efectele virusului folosindu-şi propriul sânge, care este imun. Din păcate el ştie că este în inferioritate... şi că nu mai are mult timp.


I Am Legend online / Legenda Vie online cu subtitrare








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea despre ce ai vazut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Filme online / desene animate online Design by Insight © 2009